Тільки свідомість споживачів може врятувати МКП «Водоканал» та що може статися, якщо ситуацію не змінити

Заслухавши iнформаuiю кepiвникiв комунальних пiдприємств про стан розрахункiв за житлово-комунальнi послуги населенням міста та iншими споживачами, на засіданні виконавчого комітету Коростишівської міської ради обговорювали шляхи належного виконання договірних зобов’язань споживачами послуг.
Через недостатньо свідоме, а інколи, просто безвідповідальне користування комунальними послугами без належної їх оплати мешканцями громади, страждає не лише підприємство, а й самі люди.
Так, заборгованість населення перед МКП «Водоканал» сягнула вкрай критичної позначки – 5 мільйонів гривень.
“Продовжувати працювати у таких умовах просто неможливо, адже засобів на забезпечення підприємства паливно-мастильними матеріалами, технікою та транспортом майже немає. Ще більш критична ситуація з самим водопостачанням, адже для роботи насосних станцій, що забезпечують подачу води в кожну квартиру та будинок, необхідна електроенергія, яка також вартує немалих грошей. І навіть максимально лояльне ставлення Коростишівського РЕМ має свої межі – зростаючі борги все одно мають бути сплачені,” – переймається директор місцевого “Водоканалу” В.Г. Снітко.
Відсутність оплат від містян за використану воду та її відведення повністю блокує роботу підприємства, тобто мешканці не зможуть користуватися послугами водопостачання цілодобово та за будь-яких погодних умов.
І тільки за фінансової підтримки Коростишівської міської ради, підприємству вдається покрити хоча б частину наявних проблем. Проте, це не знімає відповідальності і з самих споживачів.
На підприємстві ведеться претензійно-позовна робота щодо погашення заборгованості. До суду передано 25 справ. Контролерами постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення.
Аби завтра не обмежити водопостачання у місті і не перейти на «погодинні» послуги, аби вчасно оплачувати електропостачання та не допустити вимкнення насосних станцій, аби ті, хто постійно продовжує платити за використану воду, не залишилися без неї через інших, менш відповідальних та свідомих, аби була можливість отримати виклик про порив та вчасно виїхати на усунення аварійної ситуації і мати при цьому все необхідне обладнання та паливо, працівники МКП “Водоканал” закликають до свідомості мешканців міста.
Будьмо відповідальними та максимально чесними, в першу чергу, самі з собою.
Про це у інтерв’ю з директором МКП “Водоканал” Віктором Снітко та керівником підрозділу економіки та підрозділу із споживачами Тетяною Сафонюк:
Підпишись на YouTube – канал Коростишівське радіо
Більше про новини Коростишівщини дізнавайтеся на нашому Сайті, у Telegram, Facebook, Instagram, а також на YouTube – каналі.