Слухати радіо RadioKOR

Коростишів – як сучасний бренд: У міській раді обговорили презентацію логотипу, фірмових кольорів та цілісного образу нашого міста

Минулого тижня колектив міської ради провів обговорення пропозиції, яка надійшла від мешканки міста Анастасії Гринь спільно з ТОВ “АМЕДІА” (української компанії – розробника IT рішень). Дизайн-відділ ТОВ «АМЕДІА» за власний кошт розробив бачення того, як може виглядати сучасний бренд міста. В рамках презентації були показані перші варіанти логотипу, фірмових кольорів, правил їх застосування для побудови цілісного образу міста.

Для більш чіткого розуміння того, як це можна використовувати на практиці, показали макети можливих інформаційних стендів, дизайну екстер’єрів міста, брендованого одягу та сувенірної продукції.

За словами авторів ідеї, нова айдентика може допомогти місту:

  • стати більш впізнаваним;
  • покращити враження про місто потенційних інвесторів та підприємців;
  • сприяти розвитку туризму;
  • вистановити спільну ідентичність мешканців міста;
  • покращити комунікацію влади з громадянами та підприємцями.

Окрім айдентики, презентували ідею інтерактивного туристичного машруту.

На завершення зустрічі отримали зворотній зв’язок від колективу міської ради та обговорили подальший план дій.

“Пишаємося ініцативністю мешанців міста та маємо надію на плідну співпрацю!”, – зазначили у Коростишівській міській раді