Нове бачення сучасного бренду міста Коростишева: На засіданні експертної художньої ради з питань розвитку та охорони культурної спадщини

У середу, 13 вересня, відбулося засідання експертної художньої ради з питань розвитку та охорони культурної спадщини при Коростишівській міській раді.
На засіданні ради компанія “АМЕДІА”, у складі якої наша землячка Анастасія Гринь, презентували айдентику міста Коростишева, яку вони розробили з власної ініціативи та за свій кошт.
До уваги членів комісї було представлено брендбук, де зібрано ключові елементи бренду міста та правила їх використання. Такими елементами є: логотип, слоган, фірмові кольори, фірмові шрифти та патерни.
Перелічені елементи допоможуть сформувати сучасний візуальний образ міста та можуть бути використані в різних сферах:
– промоції культурно-туристичного потенціалу,
– поліпшенні інвестиційної привабливості,
– в міжнародній комунікації тощо.
Також команда розробників показала як ці елементи можна використати при створенні сувенірної продукції для гостей міста та його мешканців, на офіційних документах, банерах чи в соцмережах.
Жваве обговорення представленої концепції закінчилося ухваленням низки важливих рішень:
1. Ухвалено логотип міста Коростишева.
2. Ухвалено основи візуальної комунікації – айдентики, що зібрана в брендбуці міста (який згодом буде оприлюднено для загального доступу).
3. Ухвалено місця встановлення туристичних вказівників м.Коростишева (форма та місця розташування).
Питання ухвалення слогану міста було вирішено винести на додаткове обговорення.
Пишаємося ініціативністю мешканців міста та тішимося професійним підходом команди розробників!