«Домашка» без сліз або Як уникнути істерик коли діти сіли за уроки

Всадити школяра за уроки, зробити завдання – без криків та істерик це вдається далеко не всім.
Навчальний рік тільки-но розпочався, а у багатьох батьків терпіння вже закінчується. Адже виконання домашнього завдання – це ще випробування для мам і тат. Всадити школяра за уроки, зробити завдання – без криків та істерик це вдається далеко не всім. Зібрали для вас лайфхаки, які допоможуть уникнути сліз та скандалів, коли діти сіли за уроки.
Одне з головних правил – не змушуйте дитину робити домашні завдання одразу після того, як вона прийшла зі школи додому. Їй потрібно трохи відволіктися і лише потім приступати до уроків. Прогулянка на свіжому повітрі, перегляд улюбленого мультфільму або можливо допомога по дому допоможуть їй освіжити голову.
Придумайте ритуал, який буде означати, що час сідати за підручники. Зʼїсти смаколик, прибрати робоче місце – варіанти можуть бути різні. До речі, про робоче місце – на ньому не повинно бути «сторонніх» предметів. Телефони, планшети, ігри ховаємо подалі, щоб вони не відволікали увагу дитини.
Потрібно намагатися робити уроки в один і той самий час, щоб для дитини це стало звичним «пунктом» у режимі дня – таким же, як почистити зуби або застелити ліжко. Для зручності складіть разом з дитиною графік на день, і нехай вона його дотримується.
Поясніть своєму школярику, що не потрібно порівнювати свої успіхи у навчанні з результатами інших однокласників. Найкраще оцінювати свій прогрес порівняно з попереднім результатом.
Якщо дитина все одно не розуміє, як виконувати завдання, навіть після того, як ви їй усі кілька разів «розжували», не кричіть на неї. Зробіть паузу. Ви за цей час охолонете, а дитина переварить отриману інформацію і швидше зрозуміє, що від неї потрібно.
Починайте з найпростіших завдань. Маленькі успіхи мотивують великі перемоги у виконанні складніших завдань.
Памʼятайте – домашнє завдання задають вашій дитині, а не вам. Тому якщо дитина просить про допомогу, не потрібно сідати і замість неї вирішувати математику чи писати твір. Поясніть, що їй незрозуміло, порозв’язуйте схожі приклади. Виконуючи уроки за дитину, ви не вирішуєте проблему – ви її погіршуєте.