Слухати радіо RadioKOR

17 жовтня — Національний тест із медіаграмотності

Пройти тест на грамотність у критичному ставленні до інформації можна буде впродовж цілого дня, з 7:30 до 23:59, повідомляє Детектор медіа. Тест із медіаграмотності проведуть втретє. Торік у ньому взяли участь понад 26 тисяч людей.

Координатор заходу — національний проєкт із медіаграмотності «Фільтр».

Тест складається з 5 тематичних блоків, в яких 25 запитань. Після його проходження, одразу ж висвітиться результат. Тест можна буде пройти за посиланням. Правильні відповіді будуть опубліковані на сайті «Фільтра» на наступний день після проведення тесту.

Перші 50, хто впорається із тестом з медіаграмотності і дасть максимальну кількість правильних відповідей, отримають подарунки від партнерів:

  • подарункові сертифікати на книги у Vivat,
  • портативні зарядки,
  • термокружки,
  • ігри з медіаграмотності тощо.

Переможців тесту оголосять 22 жовтня на сайті «Фільтра» та у соцмережах, а також надішлють їм сповіщення на електронну пошту з проханням повідомити дані для відправлення сертифікатів та подарунків. Сертифікати надсилатимуть упродовж двох тижнів після проведення тесту, а подарунки — протягом місяця.

Згідно із торішнім дослідженням, в Україні вдвічі побільшало людей, які перевіряють достовірність інформації у порівнянні із довоєнним періодом. Дані Індексу медіаграмотності демонструють, що третина авдиторії (31%) не перевіряє інформацію взагалі.

Також удвічі зросла кількість споживачів, які шукають підтвердження новин в інших ЗМІ (68% проти довоєнних 32%). За роки повномасштабного вторгнення підвищився рівень чутливості до спотвореного контенту, а споживачі інформації стали більш компетентними у відстеженні фейкової інформації.