Уряд продовжує ініціювати антикризові заходи для соціального захисту громадян


Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо забезпечення додаткових соціальних гарантій на період карантину для фізичних осіб-підприємців, які мають дітей.

Відповідну постанову „Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми”, розроблену Міністерством соціальної політики, прийнято на засіданні Уряду 22.04.2020 (набула чинності 05.05.2020) запроваджено допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку, і сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи–підприємця.

Така допомога надаватиметься на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп (для дітей віком до 6-ти років – 1 779 грн; для дітей віком від 6-ти до 10-ти років – 2 218 гривень). Призначення та виплата вищезазначеної допомоги проводитиметься під час дії карантину та на один місяць після дати його відміни.

Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає до управління праці та соціального захисту заяву встановленого зразка у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи і відомості у паперовій або електронній формі.

У паперовій формі заявник подає такі документи:

  • – копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;
  • – довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
  • – копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  • – копію рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

– фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);

  • – фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
  • – фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  • – фотокопію рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

На заяву та документи, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника.

Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

Телефон для довідок 5-29-36, електронна адреса: kor_upszn@ukr.net.

Управління праці та соціального захисту населення Коростишівської РДА

Будьте з нами: radiokor.com.ua , у Facebook група Радіо Коростишівщини/ Korostyshiv NEWS

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *