Про діяльність КП “Коростишівське радіо” у новому форматі

Для того, щоб люди знаходили щастя в своїй роботі, необхідно три умови: робота повинна бути їм під силу, вона не повинна бути виснажливою і її обов’язково повинен супроводжувати успіх. – Д. Рескін

Сучасний технологічний прогрес торкнувся всіх засобів масової інформації, адже існують технології, які дозволяють об’єднати різні форми періодики в одному середовищі – «мультимедіа». Це поняття  означає об’єднання різних форм контенту (текстового, звукового, візуального, графічного) в єдиному цифровому представленні з використанням відповідного програмного забезпечення. Завдяки цьому різні форми комунікації (аудіо, відео, анімація) доповнюють одне одного, що забезпечує постійну зацікавленість в діяльності підприємства читачів Коростишівщини та всіх зацікавлених в житті регіону.

Одним із основних джерел інформування населення в районі про громадсько-політичне, культурне, господарське життя та діяльність органів місцевої виконавчої влади й органів місцевого самоврядування, які викликають у реципієнтів найбільший інтерес є КП «Коростишівське радіо».
Процес діяльності, спрямований на поєднання різних форм контентів та висвітлення матеріалів в мережі Інтернет, надає платформі низку переваг.

За умови повного інформаційного насичення на інтернет-платформах, таких як інтернет-телебачення (Ютуб – Коростишівське радіо), інтернет-радіо (онлайн-мовлення), інформаційний сайт (radiokor.com.ua) та соціальних мереж, в яких використовується аудіо- та відео- контент, підсилений текстовими та зображальними елементами, підприємство активно розвивається в форматі інформування населення на електронних платформах. Таким чином, це зумовлює збільшення реципієнтів підприємства, адже у процесі надання інформації охоплюються всі соціальні групи населення.

В середньому, інформаційні матеріали на сайті підприємства охоплюють близько 100 000 людей. Такий показник зумовлений вподобаннями, поширеннями, відвідуванням сайту, активністю в соціальних мережах, тощо. Серед наших читачів, життям регіону більше цікавиться молодь, віком від 14 до 35 років, що зумовлене простотою подачі інформації та люди старшого віку серед яких, більша частина – жінки, котрі є активними користувачами соціальних мереж.

За даними статистики підприємства, активність реципієнтів тільки збільшується, це зумовлено такими чинниками як: нові підписники й чимала кількість вподобань та поширень на сторінках наших соціальних мереж.

Якщо аналізувати статистичні графіки, можна помітити приємні для підприємства дані: підписники соціальних мереж стають активнішими, а цільова аудиторія з часом збільшується, що зумовлює її зацікавленість в діяльності підприємства.

 

Підготував: Денис ЛОСЬ

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *