Відбулося засідання виконкому Коростишівської міської ради

На засіданні виконавчого комітету Коростишівської міської ради, яке відбулося у вівторок, 26 липня, було розглянуто 27 питань.

Було вирішено надати фінансову підтримку МКП «Водоконал» на суму близько 532тис.грн, для , а також для ремонту і облаштування укриттів закладів освіти  на суму понад  206тис.грн.

Також, з метою ефективного використання майна комунальної власності Коростишівської міської ради, було вирішено оголосити аукціон на право оренди об’єктів комунальної власності – частини нежитлового приміщення (кімната 36) загальною площею 17,29 м2 на ІІ поверсі адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: вул. Соборна Площа, 18, м. Коростишів. Після чого передати його в оренду.

Крім того, надано дозвіл на видалення аварійних, сухостійних і фаутних зелених насаджень без сплати відновної вартості за адресами:

  • вул.Київська, 55, 57, 129;
  • вул. Героїв Небесної Сотні, 58;
  • вул. Перемоги, 42;
  • вул. Пилипа Орлика, 11;
  • вул. Миру, 2.

Заслухали звіт про виконання бюджету Коростишівської міської територіальної громади за 1 півріччя 2022 року. Плановий показник виконаний на 90,7%.

До слова, тільки 22 громади із 66 громад Житомирської області виконали бюджет за 1 півріччя цьогоріч.

Також обговорювали санітарні умови продажу на ринку та питання належної торгівлі, безпечної для споживача.

Міський голова Іван Кохан зазначив, що на підтримку мешканців громади, які ведуть домашнє господарство, виконавчим комітетом буде розглядатися питання про надання дозволу на безкоштовну реалізацію власної продукціії на території ринку.

Також було прийлято рішення надати дозвіл ТОВ «Сільпо-Фуд» на розміщення рекламного засобу за адресою вул. Київська, 56 (на перехресті вул.Київська та вул.Героїв Небесної Сотні), м.Коростишів.

Позитивно розглянули усі питання щодо виділення матеріальної допомоги для людей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Питання про надання погодження на встановлення тимчасових павільйонів було вирішено відкласти на довивчення, в зв’язку з мізерними надходженнями до бюджету.

Були також  розглянуті питання відділу економічного розвитку, житлово-комунального господарства та благоустрою, служби у справах дітей та управління соціального захисту населення та охорони здоров’я міської ради.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *